Rok 2009 przeszedł definitywnie do historii, czas zatem, zgodnie z tradycją Technopolis, na jego podsumowanie. Co było najważniejszym wydarzeniem dla graczy, kto spełnił, a kto zawiódł nasze nadzieje? Tym razem, aby zaprezentować czytelnikom nieco szerszy punkt widzenia, publikujemy teksty dwóch autorów, prezentujących nieco odmienny punkt widzenia. Zapraszamy do lektury.
ROK BEZ INNOWACJI – 2009 był rokiem wielu obietnic, niewielu innowacji i ogólnego wyciszenia spowodowanego kryzysem, który branży gier mocno dał się we znaki (liczne zwolnienia, zamknięte studia oraz gorące premiery, które się nie odbyły).
NIEZALEŻNI KONTRA WIELCY – Rozpoczynając „growe” podsumowanie 2009 roku muszę na wstępie ostrzec czytelnika – ma ono charakter czysto autorski, jest skrajnie subiektywne i nie jest wyrazem poglądów serwisu Technopolis (bowiem zjawisko takie nie istnieje), lecz wyłącznie autora poniższego tekstu.