Reklama
Polityka_blog_top_bill_desktop
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot1
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot2
Technopolis - O grach z kulturą Technopolis - O grach z kulturą Technopolis - O grach z kulturą

1.10.2007
poniedziałek

Medieval II Total War: Królestwa – recenzja gry

1 października 2007, poniedziałek,

KrolestwaNA ZAKON MARSZ!

„Nie można obudzić człowieka, gdy udaje, że śpi” – mówi przysłowie Komanczów, które pojawia się przy okazji jednej z toczonych bitew (każdej towarzyszy cytat związany z realiami historycznymi).

Choć „Medieval II Total War: Królestwa”, to jedynie dodatek, można śmiało powiedzieć, że ogromem i jakością zdecydowanie przyćmił podstawową wersję gry.

Dostajemy tu ponad 150 nowych jednostek wojskowych, aż cztery nowe kampanie, a także 23 armie do dyspozycji. To wszystko sprawia, że możemy się wcielić w takie historyczne znakomitości jak konkwistador Hernan Cortés, Ryszard Lwie Serce czy William Wallace.

Rozgrywkę umila świetna oprawa dźwiękowa i doskonała grafika, dzięki której samo oglądanie bitew jest przyjemnością.

Jedyną poważną wadą gry jest dość mierna jakość użytej w tłumaczeniu polszczyzny. Mimo to „Królestwa” są znakomitą grą strategiczną, dzięki której na wiele godzin można zapomnieć o rzeczywistości.

Krzysztof Cieślik
 

Ocena 5/6

GraMedieval II Total War: Królestwa, strategia, gra z polskimi napisami, cena 59,90 zł. Dystrybutor: CD Projekt.
 


CZYTAJ TAKŻE:

Dwie nagie myszki – Polscy fani „Medieval II Total War” na kilka miesięcy przed premierą dodatku napisali petycję do dewelopera z prośbą o bardziej historyczne potraktowanie polskich jednostek występujących w grze. Niestety bez skutku.
Recenzja „Medieval II Total War” – Program jest tak skomplikowany, a przeciwnicy zachowują się (zazwyczaj) tak inteligentnie i nieszablonowo, że w czasie rozgrywki nie sposób się nudzić. Nowy „Total War” jest wprost nieprawdopodobnie grywany.

Kategorie: Gry

Reklama
Polityka_blog_bottom_rec_mobile
Reklama
Polityka_blog_bottom_rec_desktop
css.php