Reklama
Polityka_blog_top_bill_desktop
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot1
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot2
Technopolis - O grach z kulturą Technopolis - O grach z kulturą Technopolis - O grach z kulturą

22.05.2007
wtorek

Nowy operator komórkowy

22 maja 2007, wtorek,

myAvonKOBIECA TELEFONIA

Po telefonii bankowej (mBank) przyszedł czas na telefonię kobiecą, czyli sieć myAvon należącą do kosmetycznej firmy Avon.

Firma Avon ma ponad 220 tysięcy konsultantek w Polsce, a każda z nich obsługuje około 10 klientek. Prosty rachunek dowodzi, że nowy wirtualny operator komórkowy korzystający z infrastruktury sieci Orange może liczyć na wielu potencjalnych użytkowników.

Ci jednak, którzy liczyli nie tylko na rewolucję w sposobie obsługi klientów, ale także i innowacyjną, a przynajmniej bardzo tanią ofertę, będą zawiedzeni. MyAvon oferuje stawki za połączenia na zewnątrz sieci mniej atrakcyjne niż większość dotychczasowych operatorów – 69 gr. za minutę (40 gr. w obrębie sieci), 20 gr. za wysłanie wiadomości SMS i 45 gr. za MMS’a. Także oferta telefonów jest bardzo skromna – na razie dostępny jest jedynie typowo kobiecy aparat Alcatel OT 630 w dwóch kolorach (bordowy i czarny), w cenie 350 zł z dostawą do domu.

MyAvon chce jednak przyciągać klientów, a przede wszystkim panie, dodatkowymi bonusami. W myśl hasła „piękniejesz z każdą minutą” użytkowniczki sieci mogą liczyć na tańsze, a nawet darmowe kosmetyki – w zależności od tego, jak długo rozmawiają. Nowością na polskim rynku jest także odroczony nawet o 21 dni termin płatności za doładowanie, którego wartość może być dowolnie dobierania od 3 (zaledwie tyle kosztuje pakiet startowy) do 150 zł.

Oferta myAvon na pewno nie zachwyca, ale jeszcze nie było w Polsce operatora telefonii komórkowej, który do promocji swojej usługi wykorzystywałby przede wszystkim sprzedaż bezpośrednią. Setki tysięcy zaufanych konsultantek to może być prawdziwy klucz do sukcesu. A start już 24 maja.

Krzysztof Wierzbicki

 

Reklama
Polityka_blog_bottom_rec_mobile
Reklama
Polityka_blog_bottom_rec_desktop

Komentarze: 1

Dodaj komentarz »
  1. dobry pomysl, kluczem do sukcesu nie ma byc przebicie cenowa, ale przywiazanie do marki i w program lojalnosciowy

css.php