1.10.2007
poniedziałek

Medieval II Total War: Królestwa – recenzja gry

1 października 2007, poniedziałek,

KrolestwaNA ZAKON MARSZ!

“Nie można obudzić człowieka, gdy udaje, że śpi” – mówi przysłowie Komanczów, które pojawia się przy okazji jednej z toczonych bitew (każdej towarzyszy cytat związany z realiami historycznymi).

Choć “Medieval II Total War: Królestwa”, to jedynie dodatek, można śmiało powiedzieć, że ogromem i jakością zdecydowanie przyćmił podstawową wersję gry.

Dostajemy tu ponad 150 nowych jednostek wojskowych, aż cztery nowe kampanie, a także 23 armie do dyspozycji. To wszystko sprawia, że możemy się wcielić w takie historyczne znakomitości jak konkwistador Hernan Cortés, Ryszard Lwie Serce czy William Wallace.

Rozgrywkę umila świetna oprawa dźwiękowa i doskonała grafika, dzięki której samo oglądanie bitew jest przyjemnością.

Jedyną poważną wadą gry jest dość mierna jakość użytej w tłumaczeniu polszczyzny. Mimo to “Królestwa” są znakomitą grą strategiczną, dzięki której na wiele godzin można zapomnieć o rzeczywistości.

Krzysztof Cieślik
 

Ocena 5/6

GraMedieval II Total War: Królestwa, strategia, gra z polskimi napisami, cena 59,90 zł. Dystrybutor: CD Projekt.
 


CZYTAJ TAKŻE:

Dwie nagie myszki – Polscy fani “Medieval II Total War” na kilka miesięcy przed premierą dodatku napisali petycję do dewelopera z prośbą o bardziej historyczne potraktowanie polskich jednostek występujących w grze. Niestety bez skutku.
Recenzja “Medieval II Total War” – Program jest tak skomplikowany, a przeciwnicy zachowują się (zazwyczaj) tak inteligentnie i nieszablonowo, że w czasie rozgrywki nie sposób się nudzić. Nowy “Total War” jest wprost nieprawdopodobnie grywany.

Kategorie: Gry

css.php